pühapäev, 8. mai 2016

5/8/2016 Pühapäev ( päev 2 )

Täna siis ärkasime umbes kell 10 ülesse ja läksime hommikust sööma. Peale hommikust mõtlesime, et mis kell minna vaatama seda firmat kuhu ma esmaspäeval tööle pean minema (Steinmüller Babcock Enviroment). See firma kontor asus Gummersbachs . Meie külast tund aega sõitu sinna bussiga, mis tähendab, et terve praktika aja pean sõitma tund aega bussiga sinna ja tund aega tagasi. Tundub tüütu aga õnneks selle firma juures on ka suur kauplus kus sees on erinevad poed. Täna me muidugi läksime ka avastama seda linna kuna Saksa vend polnud mul ka kunagi seal linnas käinud. Ta arvas muidugi ,et kõik poed on täna kinni aga millegi pärast ei olnud. Seal vist toimus mingi festivali moodi värk jälle. Chillisime niisama poodides ära midagi erilist polnud osta, siis võtsime väiksed jäätised. Vaatasime veel linnas niisama ringi ning seal oli üks mingi magusajää pulkade jagamine, kuid algul vist ei tahetud meile anda. Aga peale seda kui ma tegin papagoiga pilti, anti ka meile. Käisime veel kuskil sees kus oli ,et kui hoiad 4 kg hantleid otse ees endal minut aega sirgete kätega, siis võidad mingi joogitopsi, muidugi tegin ma ka selle ära. Mingi mees tegi seal veel õhupallist lilli, küsisin ka siis ühe endale aga mu Saksa vend tegi sellest õhupallist koera, mis bussis siis väikse paugukese tegi ja mida enam pole. Kraade on täna jälle mingi 25-30. Edasi me kodus lihtsalt chillisime.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar