esmaspäev, 16. mai 2016

5/16/2016 Esmaspäev ( päev 10 )

Kuna täna olid siin pühad, siis lasti ka esmaspäeval kauem magada. Täna ärkasin umbes kell 12 ülesse ja sõime hommikust Saksa vennaga. Mõtlesin ,et kell 13:12 bussiga peaks linna jõusaali minema ja nii sai ka tehtud. Täna hilines buss muidugi 20 minutit ja jõudsin alles linna mingi kella 14:40ks. Paika olin pannud ,et tagasi tulen 16:42 bussiga läks mul jõusaalis umbes tund ja pool. Jõusaalist ära minnes mõtlesin ,et proovin ära nende maiustuse *Energy cake* . Kui hakkasin tellima, siis hoopis anti mulle tasuta proovida nende Protein shake ja Energy cake. Mõlemad maitsesid super hästi. Kell 18 olin umbes kodus ja tegime väikse grilli. Edasi on niisama lösutamine. Homme teisipäev pean mina tööle minema, kuid Saksa vennal on veel vabapäev, kuna nende koolil on päev pärast pühi ka vabaks jäetud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar