pühapäev, 15. mai 2016

5/15/2016 Pühapäev ( päev 9 )

Täna ärkasin kell 11 umbes ülesse ja mõtlesin ,et peaks ikka jõusaali minema. Kell 12:24 läks buss siis  ühe tänava juurest. Kell 13:04 jõudsin linna ja mõtlesin ,et tahaks midagi süüa kõigepealt kuid tuli meelde ,et on pühapäev ja peaaegu kõik on suletud. Jõusaali aparaadist sai valida ka kas tahad gaseerimata vett või gaseeritud, mahla, cocat või mingit energja jooki tasuta. Arvatavasti on mingi ajaga ,et iga 45 minuti tagant saad korra täita. Jõusaalis läks umbes tund ja pool. Jõusaalist välja tulles vaatasin ,et bussini on veel kaks tundi aega ja siis ma otsisin kohvikuid, algul läksin esimesse ja avasin siis menüü ja tuli naine mu juurde plädises midagi saksa keeles ja inglise keelt ta ka ei osanud. Näitasin siis näpuga oma prae peale ja siis ütles ta mulle * Keine Schnitzel * . Peale seda ta läks minema ja siis läksin ka mina sealt minema. Kõrval oli õnneks üks teine jäätise kohvik kus siis osati inglise keeles rääkida ja sain mingi pizza kätte, kuna ma polnud veel söönud see päev. Muidugi ütles see mees mulle ,et * No good english * aga kõik oli hästi. Kuid näitasin ka jäätist ja küsisin ka seda, sain ma ikkagi ainult pizza. Peale söömist oli 40 minta niisama chillimist ja bussikas istumist. Buss tuli siis 16:42 ja jõudsin tagasi 17:31. Muidugi on see halb ,et 30 km sõidab mingi 40 minutit - 1 tund kuna peatusi ja liiklus on selline ,et jah. Saksa koju jõudes sai mingit saksa suppi ja liha veel süüa. Edasi õhtul hakkame mingit filmi vaatama Saksa vennaga. Ilm oli suhteliselt kehv ja külm täna.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar