laupäev, 21. mai 2016

5/21/2016 Laupäev ( päev 15 )

Täna ärkasime kella poole 11 paiku ülesse ja vaatasime kas saame kudagi festivalile minna üldse. Tuli välja ,et ei saa kuna peaksime ümberistuma mingi 6 korda umbes ja sõit kokku on kolm tundi. Otsustasime siis minna teise linna Remschaidi kuhu sõitsime mingi pool tundi. Seal olid rohkem suuremad kauplused ja sellist stuffi mingeid üritusi ei olnud. Jõudes sõime mingi jaapanlaste v hiinlaste nuudleid mis Saksa vennale meeldivad, aga ma endale kinnitasin ,et ma ise ei söö seal enam. Edasi me shoppasime niisama ringi ja pärast võtsime veel jäätist ka kuna oli jälle mingi 27 kraadine päev. Koju jõudsime umbes jälle mingi kell 18:00 ja siis valmistusime sünnipäevale minekuks. Sünnipäev oli kell 19:00 umbes. Sünnipäeval muidugi tuntsid alguses inimesed huvi rohkem Eesti vastu. Ära tulime sünnalt umbes 22:30 ja homme on jällegi uus sünnipäev kuhu olen ka mina kutsutud. Edasi hakkame vaatama mingit filmi. Kokku olen juba käinud kolmel sünnipäeval koos tänasega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar