laupäev, 7. mai 2016

5/7/2016 Laupäev ( päev 1 )

Et jõuda siis lennujaama pidin olema Rakvere Ametikooli ühika ees kella kolmeks öösel. Kus võttis mind ja veel kahte teist tüüpi peale Ametikooli buss ja viis meid Tallinna lennujaama. Umbes kella neljaks olime juba lennujaamas ja sealt läksid teised vennad oma teedpidi ja mina teist. Võtsin iseteenindusest siis oma lennupiletid ära ja hakkasin otsima väravat kuhu minna, et valmis olla . Lennuki pardale hakati inimesi laadima kell 5:30 . Kell 6:05 alustas siis lennuk Eestist sõitu ja esimene peatus oli mul 6:35 Soomes, Helsingis. Esimene lend läks suht kiiresti ei jõudnud silmagi pilgutada. Soomes oli selline trikk ,et pilet näitas värav 19 kuid tegelt oli ümber vahetatud värav ja siis elektroonilised seinad ka mulle seda ei öelnud, aga õnneks läks lend Saksamaale Soomest täpselt samast kohast kus me maandusime. 7:05 lasti meid pardale ja umbes kaks tundi lendu oli. Kella üheksaks jõudsin ma Saksamaale, kuid siis oli juba kopp ees kuna jalad olid kanged ja polnud just kõige mugavam seal istuda, mingi vend istus mu kõrvale ja hakkas veel pirtsutama, et ta tahab ise aknaga kohta, siis ma selle talle ka andsin. Edasi kirjutasin ma Saksa vennale kes mind kolm nädalat taluma peab, et ma jõudsin pärale. Õues oli ka veel 30 kraadi sooja. Tuli ta ilusti mulle järgi ja sõitsime veel umbes pool tundi Saksa koju siis. Kui sain ennast ilusti lahti pakkida, siis tutvustas ta mind oma perele ja tegime väikse hommiku lõuna kella 11 paiku. Õhtul pidime BBQ tegema ja muud chilli. Õhtu paiku käisime me õllefestivalil ära, kus oli mingi bänd ja igasuguseid huvitavaid inimesi. Minu ja mu Saksa venna tagatoa vaade on selline umbes. Jah need kõik on tema pere hobused. Puudu on veel umbes 5 hobust siit pildilt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar