esmaspäev, 9. mai 2016

5/9/2016 Esmaspäev ( päev 3 )

Ärkasin täna siis kell 6:30 Saksa vennaga, või noh tema ärkas juba kell 6 ja läks pesema ja mina kell 6:30 läksin pesema. Umbes kell 7:15 tuli järgi meile ta sõber, kes viis siis meid Saksa venna kooli juurde, sealt edasi ma läksin bussijaama ja ootasin bussi. Mida ma peaaegu ei oleks näinud kuna seal oli neid busse üle 10mne korraga. Läksin siis 7:47 bussi peale ja sõitsin tund aega töö linna. Kohale jõudes oli kell umbes 8:50 . Käisin suures poes kohvikus ostsin mingi saia ja vett. Peale seda tatsasin 30 minta niisama kuna tööle pidin minema täna alles kell 9:30 . Kui läksin tööle siis ütlesin mingile tädikesele, et vaja inimesega kohtuda siis ta kutsus telfaga mu töö juhendaja alla. Töö juhendaja juhendas mind kontorisse kus siis ma pidin tegutsema hakkama ülejäänd 3 nädalat. Töö ülesandeks algul oli uurida niisama LDAP serverite kohta ja rasperi kohta niisama. Kokku võttes tuleb teha mingi LDAP telefoniraamatu server. Olin tööl kuni kella 17ni täna ja siis läksin sööma. Ostsin mingit pastat mida tegid jaapanlased. Välimus oli hea kuid maitse ei olnud hea. Muidugi ma ei jõudnud ära ka süüa kõike kuna kõht hakkas vastu ja bussini oli ka aega veel 5 minutit ainult ja hakkasin ruttama bussika. Buss läks mull 17:42 bussikast välja. Bussis jõudsin tukkuma jääda mingi 10 korda aga ei saanud kunagi päris pead norgu lasta, kuna ma pidin õigest peatusest välja minema, muidugi võttis see peatus aega jälle tund aega ja paar minta peale. Jõuka me täna minna ei jõudnud kuna mingi naine tahab millegi pärast veel vestelda enne kui ta mulle müüb seal kuu kaarti, ei tea miks aga noh.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar